Bonzo is back!!

Bonzo on outside adventures this time!!

7 thoughts on “Bonzo is back!!

    • Oooops..jag satten nästan i halsen när jag såg din kommentar…Lottschen har ingen kallat mig sen min farfar gick bort 1982, han å andra sidan sa nästan alltid Lottschen!! Jag tyckte mycket om min farfar!!! 🙂 🙂

      Visste du inte att jag hade en sån här fantastisk blogg!!! *ler* Den handlar om allt möjligt och ibland om ingenting faktiskt!!! Men mycket Wilmer blir det!

      Välkommen till mig!!! /Kram

Reaktion! Ris? Ros?

