Glory, glory Sunshine!!!

Idag kunde inte ens jag klaga på vädret…Det var -12 grader när vi var ute på morgonen idag, men jag var förberedd så med hela garderoben på så det var ok!

På eftermiddagen gick jag hem lite tidigt från jobbet så hundarna 0ch jag hann ut på en underbar eftermiddagspromenad där vi alla tre (tror jag) njöt av solen!!!

Jag är glad att jag tänkte på att ta kameran med mig!!

One thought on “Glory, glory Sunshine!!!

  1. Ping: NU drar det ihopa sig « Another Blågg

Reaktion! Ris? Ros?

