Forgotten, hidden and rediscovered

alltså…Jag var nere i källaren för en stund sen och skulle leta efter nåt. Fick syn på en kartong där det stod: VINTERJACKOR. Oj, den lådan hade jag ju glömt, men eftersom det är vinter nu så var det ju lika bra att kolla….

LJUSBLÅ TÄCKJACKA

SVART TÄCKJACKA

SVART ANORAK

Hur kan man bara glömma bort att man har jackor liggande…Det är ju dessutom så att jacka är rätt nödvändigt just för ögonblicket och med tanke på att jag använder flera i taget emellanåt just nu så är det ju bra att ha flera att välja på!! *s*

Och nu kommer alla som känner mig att skaka på huvudet och säga: ”Det är väl inte så konstigt att hon glömmer jackor….!”

Vissa samlar på frimärke och andra samlar på jackor!! Jadå!!

Men jag har bara köpt EN ny den här vintern!! Sådeså!!

Reaktion! Ris? Ros?

