This is the first day of the rest of my life!!

Nu är vi där…det är den 22 februari idag och det är dags att sluta! Jag skrev för ett tag sen om sluta röka kursen på Företagshälsovården i Lunds Kommun. Vi har träffats tre gånger nu och under de här veckorna så har vi varit tvungna att minska på nikotink0nsumtionen och kartlägga hur vi använder nikotinet och när vi gör det. Det har för mig betytt att jag har lyckats minska snusandet ganska rejält och jag har längtat efter den här dagen. Nu gäller det att hålla fokus, att inte tappa bort motivationen på vägen!!

Skickar såklart stort lycka till till mina kompisar på kursen och såklart extra mycket till S och I som jag ju jobbar ihop med dagligen.

Vi fixar det här!!!!

2 thoughts on “This is the first day of the rest of my life!!

  1. 😯 Tänk att dagen D redan är här?! Jag har inte alls varit bra på att minska el kartlägga, men det kommer. Hoppas hoppas att motivationen håller i sig för er alla tre nu! Oftast är det svåraste att förbli nikotinfri, för mig iaf.
    Lycka till *håller tummarna*

    Kram 😀

Reaktion! Ris? Ros?

