It´s time again!!!

Snart börjar det igen!!! Allsvenskan 2010 drar igång och nu…en vecka innan seriestart är alla lag presumtiva Svenska Mästare!!! MFF är det absolut! Iallafall i mina och många andras tankar!!

Hur det blir med det får vi vänta på att få veta!!! Försäsongens matchresultat har inte direkt tjoat om guldmedaljer…men vad är väl en försäsong?? Vem sjutton minns hur det gick i träningsmatcherna 2004? Just det….Men alla minns att MFF tog guld det året!!!!!

Jag har frusit för mycket i år för att gå på alla träningsmatcherna, men tack vare Åsa kom jag till slut iväg på matchen mellan MFF och Elfsborg på Malmö IP. Det var inte den kallaste dagen på året och jag pälsade på mig ordentligt och lyckades överleva!!!

MFF förlorade matchen, men det var kul att se pågarna igen och det var som vanligt roligt att se bekanta ansikte som man inte ser på hela vintern, helt enkelt för att man inte träffar dessa människor någon annanstans än på fotbollsarenor!!!

Den 15 mars drar Allsvenskan igång. MFF spelar premiärmatchen på bortaplan och jag jobbar natt så det blir radio för min del. Men premiärmatchen hemma missar jag inte!!!!

2 thoughts on “It´s time again!!!

Reaktion! Ris? Ros?

