Small signs of spring at last

4 thoughts on “Small signs of spring at last

  1. Men du har ju vår ju….

    Här är det 13 minus just nu. Det snöade igår. Så våren kom av sig en del skulle jag vilja säga.
    Söta gula små blommor på backen dock.
    Längtar efter ett riktigt vårreng som tar bort snön.
    Kramen på dig.
    Synnöve.

    • Usch och fy…Jag tycker faktiskt synd om dig 😦 Jag njuter i fulla drag av alla vårtecken och av att inte frysa hela tiden!!

      Kram Lotta

  2. Weehooooo 😀 Härligt med vårtecken. Jag har sett snödroppar minsann, blev glad som ett barn 🙂 Kämpa på Lotta…..snart börjar nog min avvänjning också 😉

    Kram

    • Visst är det underbart med alla vårtecken man hittar nu!!! Idag satt jag i hundrastgården och tittade på när hundarna lekte med varandra och insåg efter en stund att jag faktiskt SATT på bänken (som var torr) och jag frös inte ett endaste dugg!!! Whiii!!!
      Snödroppar såg jag när vi var ute i morse!!!

      Kram och tack för snabbdejten idag!!

Reaktion! Ris? Ros?

