another view!

Po match idag med Kattis som dagen till ära passade på att fylla 23 år. Vad skulle passat bättre som födelsepresent till en ”nyfödd” MFF:are än en seger mot HBK idag?

Nu blev det inte så…1-1 efter en första halvlek som fick oss att undra lite över vad som hänt. Andra halvlek var bättre även om HBK lyckades att ta ledningen efter bara två minuter. Till slut lyckades även MFF göra mål och slutresultatet i matchen blev oavgjort precis som de flesta andra matcher i den här omgången. Alltid nåt!!

Min enkla analys efter matchen vara att Wilton och Halsti var bäst idag. Ser med glädje på MFF forum att många håller med mig om att Halstis insats idag var bland de bästa!!! Halsti har alltid varit en favorit i mina ögon och jag är lika glad varje gång jag ser att han gör bra ifrån sig.

Tifot var fint som attan tyckte jag!! Kändes speciellt att spelarna deltog genom att komma in i rödvita tröjor!!

Vi satt på södra idag, första gången jag besöker den delen av stadion och med platser allra högst upp har man en suverän utsikt!!! Tack Annika för den möjligheten!

Bredvid oss satt en kille i rosa skjorta och rutig långrock! I min skalle dök genast ett gammalt uttryck upp:

GÅ PO MATCH I EN SÅN ROCKADJÄVEL!

Killen såg verkligen ut att ha hamnat på fel ställe…..men…inte så fel som killen i kioskkön som var så full så han knappt visste var han var….Tyckte rent synd om hans flickvän!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Reaktion! Ris? Ros?

