I´ll just can´t give up!

Imorgon ska vi tävla igen jag och Wilmer. Vi ska åka till Malmö för att åter igen försöka få ihop dom där 160 poängen som behövs för att få en uppflyttning.

Vi har försökt många gånger nu jag och Wilmer och ibland känns det hopplöst, men det är aldrig värre än att jag ångrar de gånger jag säger att jag aldrig mer ska tävla!! Så sa jag senast och nu är det ändå dags igen.

Jag har intensivtränat fokusering inför den här tävlingen och jag tycker att all träning går bättre och bättre….

Imorgon fokuserar jag på min attityd, jag ska verkligen försöka att gå på samma sätt som jag gör på träning. Jag ska försöka stötta min älskade vovve istället för att göra honom osäker genom att inte vara som vanligt……JAG SKA VERKLIGEN FÖRSÖKA!!!

Så här såg det ut när vi tävlade i Malmö förra året, faktiskt exakt ett år sen 090529 är videon ifrån den gången hade vi 154,5 poäng och det var dittills det bästa vi någonsin haft…

2 thoughts on “I´ll just can´t give up!

Reaktion! Ris? Ros?

