just a monday!

Jag vill bara säga att jag inte har något speciellt att säga idag!

Jag har ägnat dagen åt seriös städning skulle man kunna säga och vet ni vad? Det var riktigt roligt!! Det är tillfredsställande när det blir fint och man kan titta sig omkring i ett rent och fint hem!!! Jadå!

Ikväll var jag lite människotörstande efter allt städande så jag tog hundarna i bilen och körde till Veberöd och tränade med Wilmer. På köpet fick jag ju träffa ett gäng trevliga människor!!  Avslutade träningen med en pizza i trevligt sällskap!!

Själva träningen var väl inte nån superhöjdare, men inte helt åt skogen heller. Det dyker liksom upp nya saker hela tiden. Just nu har Wilmer totalt tappat vad *sitt upp* betyder. Det har han ju bara kunnat i typ två år nu!!! *suckar* Alltid är det nåt som ska strula…..Men det är väl därför det är roligt att hålla på och träna antar jag!!

Just nu ligger han sidan om mig i soffan och snarkar högt och bryr sig inte ett enda dugg om mina problem med hans lydnadsprogram! Han tycker uppenbarligen att det är helt och hållet mina bekymmer!!! Är det riktigt rätt?

Kanske nån sorts vattenlydnad skulle funka bättre……

3 thoughts on “just a monday!

    • Men jag vill ju inte att han ska göra som han vill när han vill, jag vill att han ska göra som jag vill när jag vill ju!!!
      Vatten är hans rätta element…som sagt….Vattenlydnad?? *suck*

      Kram

Reaktion! Ris? Ros?

