If I dreamed about you……

Igår träffade jag en av mina bästa vänner och hon berättade något som jag tyckte var så sött. C jobbar på en förskola och ett av barnen uppmanades av sin mamma att önska Glad Midsommar innan hon(?) gick hem. Då säger barnet glatt:


GOD MIDSOMMARSTÅNG!!!


Det är ju inte så lätt alla gånger att hålla reda på vilket som är glad, god eller gott i
våra helghälsningar. Men jag tycker att den här va lika bra som nån annan!!


God Midsommarstång på er allihop!!

Sen var det ju det där med drömmar….det sägs ju att man ska plocka blommor och lägga under kudden på midsommarnatten och den man drömmer om är mannen man kommer att få gifta sig med!

Nu undrar jag: Gälls det om det är natten till idag och om man inte har några blommor under kudden? Det kanske räcker med att man har ett blommigt örngott??

Inte för att jag vill gifta mig….men ändå!!!


One thought on “If I dreamed about you……

Reaktion! Ris? Ros?

