HOLIDAY AT LAST

image

Jag har väntat längst av alla på jobbet med att gå på semester men idag, från och med NU är jag ledig!
Tre veckor utan väckarklocka verkar som en dröm just nu.
Jag hoppas att semestern ska få  kaoset i min hjärna att bli mindre kaotiskt- man vet att man behöver va ledig när man ständigt glömmer saker, blandar ihop och dubbelbokar hit och dit.
Men nu ska jag inte boka så mycket, bara sånt jag vill göra!
Undrar om det varje år känns som att man aldrig förr har längtat så mycket efter att va ledig?

Reaktion! Ris? Ros?

