Finally it´s fall again!!

1 september betyder att Wilmer och alla hans hundkompisar är tillåtna på stranden igen!

Om en hund kan njuta av något han saknat länge så gjorde Wilmer det ikväll.

Att få springa i och dyka (jo, med hela huvudet) efter apporten är ju fantastiskt skoj! Och att sen springa till matte och skaka av sand och vatten i en enda röra är nästan ännu bättre!

Vågorna (som inte var stora idag) njuter nog matte mer av än vad Wilmer gör!

Ett sista bad och en sista titt utöver havet genom solbandet i vattnet innan vi körde hem igen!

Det här var vårt första besök i Lomma för den här säsongen, men garanterat inte det sista!

2 thoughts on “Finally it´s fall again!!

  1. Men det har du ju rätt i!
    Vi ska kanske ta en sväng om Lomma på vägen hem från Landskrona på lördag? Fast å andra sidan är det förfärligt måna startande i min klass så du lär vara hemma i soffan långt innan jag är det.

    • Bitte! Jag hoppas verkligen att jag hinner se dig och Cirkus ”in action”!! Du kan väl lova att dra ett hyfsat tidigt startnummer? Även om jag skulle råka starta samtidigt som dig och Cirkus så missar vi nog bara halva friaföljet eller nåt *s*. Lydnad I är ju över på ett kick!! *hoppas*
      Men en kväll i Lomma när som helst blir fint!! Wilmer och jag åker dit rätt ofta när vi får lov!! Kanske Dalbytjejerna är på också en kväll!!!

Reaktion! Ris? Ros?

