Silence

Nu blev här tyst en stund igen….Det finns ingen speciell anledning, det bara blev så.

Det har hunnit bli höst I Skåne och jag njuter I fulla drag. Jag älskar naturens färger på hösten och jag älskar dom klara, lite kalla dagarna med hög luft och sol. Det går att andas igen nu när det inte är klibbvarmt ute längre!

DSC_0374Första höstbilden 2010

Jaja..säger ni nu…dom där dagarna är väl ok, men…..Jo, jag gillar faktiskt ett riktigt härligt höstregn också. Med reservation för när jag ska till jobb eller ut på något annat som kräver att man är ordenligt klädd och är snygg I håret. Men att dra på regnstället och ordentliga skor, koppla hunden och gå ut på långpromenad I regnet är bara sååå härligt!!

Ett träd längs promenadvägen som börjat anta höstfärger!!

Annars är det slutspurt I årets Allsvenska I fotboll. Mitt MFF är I topp, tre poäng före HIF med fyra omgångar kvar! Hur spännande som helst! Jag har lyckats att få tag I biljetter till den I princip slutsålda sista matchen mot Mjällby på Malmö Stadion den 7 november.

DSC_0387Tifot på matchen mot IFK Göteborg!! Fantastiskt vackert och fantastisk stämning och vinst för MFF! Går inte att klaga på!

För övrigt så är jag fantastiskt lycklig och glad just nu. Livet är snällt mot mig och jag försöker ta vara på varenda minut av allt fint!!  Du gör mig lycklig P!!

Reaktion! Ris? Ros?

