Höstfärger

Min helg började I fredagsmorse när jag slutade jobba klockan 08.00. Det blev Lundaknake till frukost hemma hos P och efter att ha tillbringat förmiddagen med att mysa och bara va så körde jag till Veberöd för att hälsa på kompis M.

Väl I Veberöd så passade jag på att gå en liten sväng I skogen med Wilmer innan jag körde till M.

DSC05959Skogen är fantastisk med alla färgen den bjuder på nu.

DSC05961Wilmer tittar ner över dalen

DSC05964Det här kan ha varit vad han såg! DSC06003Springa I höstlöven är skönt för WDSC06010Om man är människa är det mysigare att bara promenera….DSC06028

Efter skogspromenaden landade Wilmer och jag hos M och där blev det fika och snack hela eftermiddagen. Lite pumpapyssel bjöds det också på. Dvs…jag nöjde mig med att fota konstverken

DSC06042Nygjorda!

DSC06045Utplacerad och tänd!

Nu är det söndagkväll och jag sitter här och tänker tillbaks på en skön helg som har gett mig kraft för att ge mig I kast med ännu en vecka!

 

2 thoughts on “Höstfärger

  1. Ja Körsbärsdalen har man varit mkt i, så mysigt! NI verkar ha haft en skön dag med M 🙂 Kanel älskar att sprinag i prasslande löv 😆 Kan tänka mig detsamma om W 😛

    Kram

  2. Godmorgon.
    Vilka härliga bilder från din promenad.
    Förstår att Wilmer gillar springa där.
    Här har vi kommit lite längre med hösten än hos dig. Vi har nu fått snö. Visserligen bara några cm men det är snö!

    Ska försöka ta mig en stund på kudden. Dags för det efter att ha jobbat i natt.
    Ta vara på dig och Wilmer nu.
    Kram Synnöve.

Reaktion! Ris? Ros?

