Back on track

I rena glädjeyran över att ha fått “kontakt” med min telefon så körde jag till hundaffären för att leta efter ett nytt täcke till Wilmervovven. Hans gamla har blivit lite för litet och ser inte bekvämt ut.

Jag var på gott humör och det hela slutade med att jag köpte ett Back on Track täcke till honom! Tur att man inte är typen som måste ha ett för varje veckodag och humör. Då hade det blivit en billigare variant kan jag tala om!

Det här kan han förhoppningsvis ha I resten av sitt liv!

ake Back on Track hundtacke

Nä, det här är INTE Wilmer!! Bilden letade jag upp på nätet för att visa täcket…Men lite kusligt likt min Wilmer är det allt!!!???

Wilmer verkar trivas med att ha täcke på sig och jag trivs med att inte få in en plaskblöt vovve I lägenheten så fort vi har varit uten en runda!!

6 thoughts on “Back on track

    • Jag ringde faktiskt dig när jag hade handlat det!!! Ville nog mest ha pepp att jag hade gjort rätt!!!
      Jag handlade på Mammut och det kostade 585:-
      Jag hade lite ångest men tröstade mig själv med att jag inte är typen som måste ha ett täcke för varje veckodag, han har ju ett och han kan ju ha det hela livet….då är det inte så mycket pengar ju!!! Eller?? och du…där är blixtlåshål för kringlade svansar!!!

    • Antar att dom finns i olika storlekar men Basseten är ju längre än han är hög så det blir möjligen klänning!!
      Välkommen hit till min sida!!

Reaktion! Ris? Ros?

