Benches!

bänkarigen

Trots att jag inte gillar vädret så finns det dagar som inspirerar till att fotografera.

Jag har fastnat och fotgraferar alla bänkar jag ser…Det är precis som att nu när man inte kan sitta på bänkarna så ser jag dom på ett annat sätt. Dom ser så övergivna och fel ut mitt I alla snö!

DSC06639den här tillexempel…den har nästan försvunnit helt I snön och ingen verkar bry sig om den alls!

bänkarcollage

Det är ju dessutom så att jag längtar efter att kunna sitta på en bänk  och njuta I solen under tiden som Wilmer nosar omkring I gräs igen!

Jag är rädd att jag får vänta länge på det! Under tiden så fotograferar jag bänkarna istället.

Reaktion! Ris? Ros?

