Still winter outside…

Fjärde januari…det snöar ute och jag är sååå trött på både snö och kyla. Jag vågar inte ens tänka på att det här kan vara vädret vi måste dras med I flera månader till. Tänker jag för mycket på det så är det risk att jag börjar gråta…

Förutom det trista vädret så är allt superbra så här I början på det nya året…..

2011

är året vi skriver nu. Jag har bara bra känslor inför det här nya året. För första gången på, som det känns, många år så såg jag fram emot Nyårsafton och tyckte det var roligt att planera för middagen och jag hade inte den där vanliga känslan av att något tar slut. I år kändes det mer som att något som är fantastiskt fortsätter!!!!!

Nyårsafton firades tillsammas med kärleken och hans döttrar. På menyn stod förutom gott sällskap:

Örtgratinerad Hummer med vitlöksbröd
~~~
Rostbiff med råstekt potatis och grönsallad
~~~
Citron och marängpaj

Efter maten lämnade tjejerna oss och vi firade vårt första nyår tillsammans och det är en kväll jag kommer att minnas som en av de bästa nyår jag har haft!

DSC06690

DSC06678

Tack för all kärlek du ger!

 

One thought on “Still winter outside…

Reaktion! Ris? Ros?

