A Sunny walk

Idag var jag och Wilmer ute på en väldigt hal promenad. Det töar och isen som ligger på gångbanorna har blivit blank is och har ett vattenlager ovanpå. Det gäller att gå försikigt. Till och med Wilmer har problem att hålla ordning på tassarna…..

Fortfarande är det vitt, vitt, vitt överallt..Men lite gräs och lite bar asfalt hittar man här och var ändå….Jag kan inte låta bli att stampa runt lite på gräset och jag trodde att Wilmer skulle nappa på det också, men han fortsätter lyckligt att snusa runt i snön…

Wilmer och jag hade iallafall en skön promenad, solen sken och det var 3 plusgrader. Allt över noll är bra just nu! Jag kunde ta av både mössa och vantar och till och med knäppa upp jackan!!!

Reaktion! Ris? Ros?

