Flytteliflytt!!

Det har inte blivit något bloggande på ett tag men det har inte funnits tid till det helt enkelt. Det har burits lådor och saker, vi har varit på soptippen x flera och när det är kväll så är jag bara trött! Mittemellan ska man ju hinna jobba också…

men….

NU ÄR JAG HEMMA!!!

Flyttad och klar…nåja, nästan klar! Vi donar och fixar från morgon till kväll…Inte helt lätt att flytta in ett hem till i ett som redan var klart! Men med god vilja och mycket kärlek så går det bra!

Min fina tvåa på Väster kommer att hyras ut i andra hand under ett år och en ung tjej är glad och lycklig för det! Det blir bra det också. Nu ska den bara städas innan jag lämnar nycklarna till hyregästtjejen!

När allt är klart ska jag bara sitta ner och njuta av vårt hem tillsammans med min underbara man!

 

2 thoughts on “Flytteliflytt!!

Reaktion! Ris? Ros?

