Starting over again!

Nu närmar sig första tävlingen för säsongen…..Det känns nervigt bara att tänka på det. Den här vintern har inte direkt varit välgörande för lydnadsträningen.

Inte för att det är speciellt vårlikt ute nu heller, men man fryser iallafall inte ihjälp I samma ögonblick som man går utanför dörren…det är bra!

Någon träningsanalys blir det inte för jag vet inte riktigt var vi står Wilmer och jag. Vi tränar på och hoppas att våren och solen ska ge den extra energin som vi behöver både han och jag.

En etta till ska vi försöka oss på……Veberöd den 27 mars. Håll tummarna för att det är hyfsat väder den dagen. Det är ju nästan tre veckor dit så lite ska det väl hinna hända med vädret!! *hoppas*

OM *pepparpeppar* det går vägen I Veberöd så har vi en lång träningsperiod framför oss jag och Wilmer. Vi har ju tränat på alla tvåans moment, men inget är egentligen inte helt färdigt så debut I tvåan lär dröja ett bra tag!!

Men nu kör vi igång med vårträningen. Idag har till och med jag känt att det kanske är vår I luften!!!!

Reaktion! Ris? Ros?

