Idag….

Lördagmorgon, sitter i köket…TV 4:s nyhetsmorgon på TV:n, jo vi ser TV:n från köket!! Första koppen kaffe är svald och snart är frukosten på gång. Sambon gick precis ut med Wilmer och det innebär att jag kan traska omkring i morgonrocken en stund till. Det är lyx för mig!!!

Lite senare idag blir det en tur till Flyinge tillsammans med Anki för uppvaktning av en träningskompis .

Grattis Bitte!!!!

När jag är hemma igen väntar Supercupen…..årets första fotbollsmatch som betyder nånting och den spelas mellan MFF och HIF på Malmö Stadion. Jag borde såklart varit där…hade velat vara där…men å andra sidan så gillar jag inte att stressa så jag bestämde mig för att inte göra det och istället se matchen på TV.  Det ska bli hur kul som helst att se mitt älskade MFF igen!!!

Vad kvällen har att erbjuda har jag ännu ingen aning om …

One thought on “Idag….

Reaktion! Ris? Ros?

