så kan man också tänka…

Jag och Wilmer ska tävla imorgon. Vi ska till Eslöv och försöka få dom där sista 160 poängen.

Redan i morse…dagen innan tävlingen hade jag fjärilar i magen och det är längesen det var så illa. Allt beror nog på att vi är så nära nu. 0,5 poäng ifrån senast sved ordentligt. Dessutom har jag sen i höstas en hund som inte riktigt vill/vågar ligga plats. Och det är lite många poäng att förlora i pligget för att det ska kännas riktigt tryggt att inte ha det.

Iallafall…idag skrev kompis Anki såhär till mig på Facebook apropå att jag är nervig:

Var inte det! Det är DIN appellplan! DU hyr den med tillhörande domare och andra hjälpare, DU har betalt ganska hög timpenning. Så är det någon som ska vara nervös är det ju Eslöv, för tänk om hyresgästen inte blir nöjd 🙂

Räknade ut att med 5 minuters tid på appellplanen så borde timhyran vara 1800:-. Bäva månde Eslöv!!! Tack Anki!

Och så säger man att golf är dyrt!!!!


2 thoughts on “så kan man också tänka…

Reaktion! Ris? Ros?

