så va det filmen….

3 thoughts on “så va det filmen….

  1. Blir det inte uppflyttning på lördag med ett sånt genrep så vet inte jag! 🙂 Får jag lämna lite synpunkter som jag tänkte på?

    I Lf startade du kanon, med tydligt fot och rusade inte iväg. Men sen inför läggandet så hastade du iväg lite igen, bara förlängde ordet foooooooot men gick direkt. Kan du inte försöka göra som du gjorde i Lf? Likaså med hö och vä, förbered dig själv på vändningen så W hinner uppfatta att något är på gång och därmed inte hamnar efter när du sen är på raksträcka igen.

    Med de orden vill jag sen avsluta. Sätter champagnen på kylning, förbereder tacktalen och laddar kameran inför morgondagens End Of Class 1 ❤ 😆 😛

    • Haha…champagne…jo, jag tackar jag!! Vi ska först ta oss igenom platsliggningen. Som det såg ut igår så blir det svårt!! Jag vet inte hur jag ska angripa det!!

      Men hoppas gör jag ju såklart. Var faktiskt nervös redan i morse…!!

      Det är rätt kul att du såg skillnaden…jag vet att jag tänkte på det där steget i linförigheten..men sen glömde jag det igen ju….Du har dessutom rätt i med din kommetar om svängarna!! *suck* Tycker att jag borde ha lärt mig vid det här laget….*skratt*

      Ja, ses imorrn!! *kram*

      • 😆 Visst är det kul med hundträning? Aldrig är det enkelt och alltid finns det något att slipa på 😉 Japp, vi ses imorrn och var inte nervös om du kan låta bli….Du kanske vill ha champagnen innan 😛 för de franska nervernas skull 🙄

        Kram och Gör-Ert-Bästa spark 🙂

Reaktion! Ris? Ros?

