Beach 2011

När jag har jobbat natt så känns det som att jag har två val när jag kommer hem på morgonen, antingen så sjunker jag ner i soffan med datorn framför mig och då blir jag gärna sittande där alldeles för länge eller så sätter jag igång och gör något vettigt direkt.

I det första fallet så blir gärna tempot från morgonen temat för hela dagen…….och dom dagarna känner jag mig sällan nöjd.

I det andra fallet så brukar aktivitet blir temat för dagen och det är såna dagar jag gillar bäst.

Idag var en dag när jag valde alternativ nummer två. När jag kom hem så hämtade jag bara Wilmer och vi körde till Lomma och tog en lång promenad. Det var årets första besök i Lomma..säkert inte det sista.

Så här glad blir Wilmer när han får spinna loss i sanden.

Jag älskar känslan av sand på bara fötter!

Sommarkänsla!

Vad är väl ett besök på stranden utan ett dopp!

Vi hade en skön morgon i Lomma jag och Wilmer. Och det blev som det brukar…resten av dagen har gått i aktivitetens tecken och nu sitter jag och förbereder mig för att avsluta dagen med att krypa ner i sängen med en bra bok….

One thought on “Beach 2011

  1. De dagarna är bara så bäst! Jag är likadan, kan inte sätta mig vid datan på morgonen för då blir jag liksom ganska inaktiv direkt liksom 🙄 Men jag har varit aktiv idag och hoppas jag är det imorgon också…..Lite röj hade varit behövligt.

    Somriga bilder, me like! 🙂

    Och jag gillar bloggens utseende också 😉

Reaktion! Ris? Ros?

