Green card is hopefully comin´up!

 

Imorgon är det dags…..Ska spela golf tillsammans med PRO:n och två killar som också håller på att lära sig.

Förutom alla gånger jag har stått på rangen och på övningsgreenerna så har jag spelat 27 hål golf i mitt liv och det går upp och ner….ibland går det till höger och ibland missar jag bolleländet…(dom är små 🙂 ) men det händer oxå att jag lyckas träffa bolluslingen och så flyger den iväg så rakt och fint precis dit jag vill….

Imorgon hade jag tänkt mig att alla bollar ska flyga fint dit jag vill…Håll tummarna!!

”Golf is a game of misses”

4 thoughts on “Green card is hopefully comin´up!

Reaktion! Ris? Ros?

