SEMESTER!!!

Det finns en alldeles speciell dag/kväll varje år, den dan man stänger jobbdatorn, lägger nycklarna och vet att man inte ska gå till jobb igen på ett tag….För vissa är semestern fem veckor, andra har fyra..I år har jag nästan fyra veckor och nu har min semester varat i 2 timmar!!!!!!

Jag har hunnit komma hem…få en sommarpresent av min älskade sambo, prova presenten och blivit jätte,jättenöjd och sen hunnit komma hem igen och nu sitter jag i soffan med ett välförtjänt glas rött vin!!!

Hoppas att alla andra där ute snart har eller redan har fått semester!!!

Imorgon är det midsommar afton!! Ser fram emot den i år!

Inte bara midsommarafton….Imorgon är det elva månader sen jag träffade min älskade sambo!!

 

8 thoughts on “SEMESTER!!!

  1. Oj, har det redan gått nästan ett år! Dags att få träffa honom kanske. 😉
    Ha en riktigt trevlig semester. Kom till Eslöv o hälsa på såsmåningom när underverket har behagat komma ut.

    • Ja, Åsa nästan ett helt år av lycka!!
      Tycker nog att lillen borde ta och komma snart……..Tänker på dig!!

    • Sofie: Gilla knappen sitter ju under inlägget ju!!!
      Ja visst låter det mysigt. Nu har jag vaknat den första semestermorgonen UTAN klocka…och gissa när? HALV SJU!!! Jag som inte vaknar av klockan när jag måste upp…
      LIte synd att jag missade din nyklippta lugg!!!

  2. Låter som en fantastisk start på semestern! Och jag tycker nog att han är särdeles alldeles speciell och bara så underbart bra för dig, din Älskling! Blir så glad för din skull och tycker du är så värd lycka och glädje….det är din tur nu! ❤
    Ha en skön semester ❤

  3. Tack Lotta! Jag vet men det känns barasååååååå långt borta just nu!
    Pust och stön, han kommer ju aldrig?!

    Kram Sarah

  4. Jag vet inte varför vi inte fick komma in tidigare. de ville att det skulle vara 2-3 minuter mellan värkarna och det var det vid 10 tiden, halv 11 fick vi ju klartecken att komma. Sen att det var omöjligt att ta sig ner till bilen var ju en annan sak. Jag är bara glad att Matte var hemma för om detta hade hänt när han var i småland hade jag varit totalt panikslagen. Jag hade fått ringa en ambulans.
    Smärtan hemma var värre än själva framfödandet. Det gick ganska så snabbt att krysta ut Movits, tog två värkar och även om det gjorde ont så var det ju jääääävligare här hemma melln 8 och 12.

Reaktion! Ris? Ros?

