Skottar vs. Malmöiter!!

Jag såg av en tillfällighet matchen via datorn igår..planen var att följa liveuppdateringar på nätet men som sagt: tillfälligheter gjorde att jag istället fick se och höra matchen.

Det var trots den lilla, lilla skärmen (dumt av mig som kunde startat sambons dator och pluggat in HDMI i TV:n….) en ganska fullständig uppelvelse. Jag satt klistrade och glömde ibland att andas….Dom skotska kommentatorerna och den Malmöitiska klacksången och det skotska missnöjet gjorde sitt till upplevelsen!!! Och att sen få se sitt MFF spela fotboll som det var längesen vi såg gjorde ju inte saken sämre!!!

Tur att biljetten till returen är fixad. Nu tar dom nog slut gissar jag!!!

Men jag säger som nån av spelarna sa: Det här är inte värt ett skit om vi inte kan följa upp det och spela minst lika bra, om inte bättre nästa vecka!!!

(ungefär som en bra drive på golfbanan som inte är värd ett dugg om man puttar ”som en hossa”)

Men mer råg i ryggen än så här kan man väl knappt ha!! Som dom skotska kommentatorerna sa: Malmo is not useless!!

Reaktion! Ris? Ros?

