Fredagkväll!

Dagen har ängats åt att spela golf….Usel runda…ibland tror jag att jag aldrig kommer att lära mig det här galna spelet ordentligt!! Fan..jag blir så arg och frustererad när jag inte lyckas träffa bollen ordentligt och slå den dit jag vill….Men envis som jag är så är det ju bara att träna vidare… Såhär några timmar senare så kan jag ju inse att det var rättså bra att jag lyckades göra par på ett hål….att jag lyckades med att få bollen i på fyra slag på ett av par tre hålen och att jag fick poäng på några hål till….Men just då i stunden så är det bara dom dåliga slagen och dom dåliga hålen jag tänker på….

Hade kanske varit bättre att jag hade gett alla golfbollar till Wilmer!!! Han gillar dom!!

Nu har vi käkat tacos här hemma och nu filmrar Harry Potter på TV:n! Vi hyfsat vuxna i familjen tänker dra till stan en sväng istället!!!

Kram på er!!!

Reaktion! Ris? Ros?

