Mycket golf blir det….

Min söndag har spenderats på Svalövs GK tillsammans med Zebbe. Sambon spelade tävling på samma ställe sen tidiga morgonen.

Zebbe och jag spelade 18 hål på naturbanan idag. Det blev både bra och dåligt i en salig blandning. Sammanfattningsvis blev det inte något bra resultat, men jag är glad för att vissa saker fungerar bättre och bättre och lite sur och tjurig för att andra saker plötsligt funkar sämre.

Igår när jag och sambon spelade så passade vi på att filma lite, jag vet ju sen tidigare hur nyttigt det är med film i hundträningen och det är uppenbart att det är lika nyttigt i golfen. Plötsligt kan jag se vad som blir fel, och förhoppningsvis kan jag rätta till det också.

Zebbe och jag hade en härlig dag idag, sommaren hade ju plöstligt bestämt sig för att komma tillbaks dessutom. Kvalitetstid med barnen är alltid välkommet!!

Härlig söndag!!!

 

 

Reaktion! Ris? Ros?

