Linköping

Startade dagen tidigt idag. Satte mig på tåget till Linköping för att både hämta hem Wilmer och för att såklart umgås med Zabina!!

Efter en aningens för lång tågresa (förseningar pga godståg på spåret), så hoppade jag av på Linköpings Station. Traskade ut på parkeringen där Zabina väntade med Wilmer. Det har hunnit gå nästan två veckor sen vi sågs och jag är tevksam till om det är möjligt att få ett gladare och kärleksfullare mottagande än vad jag fick idag. Han såg mig på långt håll och han sprang så fort han kunde och han skuttade och hoppade och lämnade inte min sida på en lång stund. I bilen på vägen hem till Zabina rullade han ihop sig och la sig så nära mig som han kunde!!! Kärlek!!

Efter lite fika hemma hos Zabina så tog vi en långpromenad. Här finns skogen utanför dörren faktiskt.

Reaktion! Ris? Ros?

