Onödigt

I lördags var jag ute på morgonpromenad med Wilmer och eftersom vädret lockade med både sol och måne och en fantastiskt blå himmel och krispig luft så fick kameran följa med ut! Det var liksom sånt där väder som passar så perfekt för fotografering….

När jag rundade hörnan på huset som leder in till vår gård så fick jag syn på det här….

Det var ju inte det här jag tänkte mig att hitta…..

och 5 meter bort stod den här:

Men så onödigt!!

Och jo, Pappa jag plockade upp skräpet!!

One thought on “Onödigt

Reaktion! Ris? Ros?

