Reblogging

Det här fina, fina inlägget hittade jag i Filips blogg idag. Skrivet för över en månad sen när Wilmer var i Linköping och roade sig under tiden som vi var på Kreta!

Det värmde så mycket i mitt hjärta att jag helt enkelt lånade inlägget. Hoppas att det är ok Filip?

Welmer

Jag har en ny BFF.

Wilmer heter han.

Han är en hund.

Världens bästa hund.

Vi ska jaga rådjur tillsammans nån dag.

Jag ska bara ta jägarexamen. Och han ska tuffa till sig lite.

Jag tror det kan bli riktigt bra.

2 tankar om “Reblogging

  1. Naw, vad gulligt! Känns gött när någon annan förstår att uppskatta ens bästaste fyrbenta kompis ❤
    Jägarexamen går nog som en dans, men tilltuffning på W-hunden……njae 😛 😀

    • Ja, det värmde verkligen i hjärtat när jag läste det!!
      Men det där med tilltuffning det får vi nog jobba hårt på…. 🙂

Reaktion! Ris? Ros?