Golfspelarens ”sparbössa”

För ett år sen trodde jag aldrig att jag skulle ägna tid åt att surfa på nätet för att leta efter ”billiga” golfbollar. Så länge man spelar golf så uselt som jag, än så länge gör, så är det faktiskt en helt ekonomisk fråga att hitta bollar som man kan kalla billiga eftersom framförallt vattenhinder verkar vara ute efter just mina bollar  ….Även tjock ruff och skog kan vara bollmagneter i mitt golfspel…

Jag hittade Out of Bounds där man kan handla du prisvärda golfbollar och golftillbehör, från märken som exempelvis Titleist och Callaway och många andra!!

Är du också sugen på att köpa bollar till ok priser så klicka in dig på deras golfshop!

Reaktion! Ris? Ros?

