Höst-vintertrött?

Nån mer än jag därute som är tröttare än vanligt?

I natt har jag sovit hur många timmar som helst men ändå känner jag mig trött…Igår var det ännu värre, jag var trött hela dagen utan att ha sovit för lite nätterna innan. Jag verkligen avskyr att vara trött och vill på något vis hitta anledningen till den här tröttheten. Allt man ska göra blir ju så otroligt mycket jobbigare när man är trött hela tiden än om man känner sig utvilad….

Jag skyller gärna den här tröttheten på mörkret men är det hela sanningen?

*suckar och gnäller lite*

One thought on “Höst-vintertrött?

Reaktion! Ris? Ros?

