06.26

Godmorgon…eller iallafall morgon. Två koppar kaffe sen jag tog mig ur sängen och det känns som att det finns visst hopp om att jag ska kunna vakna ordentligt även idag.

P1258381

Den andra januari bestämde jag mig för att det var dags att sluta snusa efter alla dessa år, efter alla dessa försök…Den här gången gör jag det på mitt eget vis och I min egen takt. Jag har aldrig känt mig så beslutsam och bestämd innan. Från lite mindre än en dosa om dagen till två prisar om dagen på 25 dagar känns som ett helt ok resultat.

Nästa vecka ska jag och Anki börja en fotokurs. Kursen är på två gånger och vi hoppas båda två att vi ska blir lite klokare och bättre efter dessa 6 timmar kurs!! Det återstår att se om fotona blir lite finare, lite bättre….

Ikväll ska det bli galej med kollegorna! Det ska bli kul!

Resten av helgen blir det jobb…..det blir kul det också…kanske…………..

Vi har börjat promenera på mitt jobb, alla har utrustats med stegräknare och nu räknas steg varje dag. Vi hoppas att det ska bidra till att vi blir piggare och gladare och hälsosammare och kanske friskare också!

Jag har dessutom kommit igång med gympa igen och det känns hur bra som helst.

Nu är jag lite mer vaken och det är dags att ta itu med resten av dagen!!

P1258422

2 thoughts on “06.26

  1. Klart att vi ska bli lite klokare och lite bättre, men du är ju redan klok och bra….iaf vad det gäller snuset 😉
    Såååå, Wilmer har börjat röka? 😉

    Vi ses ikväll och det ska bli så kul……..

  2. Som tur är så är det bara som han låtsas…….Han är inte gammal nog att handla cig själv och jag gör det INTE!!! *ler*

    Kram

Reaktion! Ris? Ros?

