Köp Mjölk – Skriv bok och så jobba lite också

Den här jobbhelgen inleddes med festligheter, tillsammans med jobbkompisarna. Vi hade en 60-åring och en 40-åring att fira nämligen!

Vi började med middag hemma hos chefen och efter det blev det färd till Färs och Frosta Sparbank Arena för att se premiären av:

KÖP MJÖLK – SKRIV BOK

Anders och Johan har verkligen lyckats få till en föreställning som sätter fingret på så mycket som man känner igen ur livet och i deras version blir det något att skratta åt. Ingenkänningskomik är helt enkelt superkul!!!

Vår ena födelsedagsfirare var med och tyckte att det var lika roligt som vi andra tyckte. Vår  40-åring blev tyvärr sjuk så han missade hela sitt firande. 😦 Trist, men sånt som händer.

Efteråt, trötta av allt skrattande gick vi tillbaks till chefen och ”inte åt” tårtan – den hade nämligen ramlat i golvet och blivit en icketårta! Trist, men sånt som händer det också! Vi hade det bra ändå!!

Idag har jag jobbat och det blir detsamma imorgon också! Nu sitter jag och kärleken och hänger i soffan och kollar på golf på TV. Trots alla dessa kanaler vi har på TV:n så hittade vi ingenting vi ville se ikväll. Då är det bra att ha golfen att ta till. Man kan ha det på och slötitta samtidigt som vi kan prata med varandra!!

Nu väntar sängen så vi orkar stiga upp imorgon också!!! Men först ut en runda i kylan med hunden, inte det jag längtar efter mest just nu.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 thoughts on “Köp Mjölk – Skriv bok och så jobba lite också

  1. Det var synd på kollegan och tårtan 😦 Jag har minsann slagit ett par bollar golf idag jag med, på Wii…….och det gick uselt 😆

    Du kom ihåg hur man gjorde med sökorden ser jag 🙂

    Kram Kram

    • Men då kan vi ju spela golf här emellan sjungningarna…*ler*
      Jadå, jag är bra på att komma ihåg saker ! (ibland iallafall…)

Reaktion! Ris? Ros?

