Vinterpromenad

Käka is? Den här isbiten fick föja med Wilmer på promenaden när han väl lyckats få tag i den. Den blev mindre och mindre och det var lätt att följa Wilmers vattendroppsspår!!

Den där isbiten var inte så lätt att hantera, men Wilmer kämpade länge med den.

Här gäller det att hålla tungan rätt i mun, har man fyra ben att hålla reda på så krävs det koncentration när husse har lurat ut en på isen…

Jag är inte en vintermänniska, men såna här dagar och bilder sparar jag gärna både här på bloggen och i minnet.

Mina älsklingar som delade den här härliga vinterpromenaden med mig!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 thoughts on “Vinterpromenad

    • Haha..det byggs ju hus med ”strandnära läge” alldeles bredvid så vem vet vad byggföretaget har fixat till…..*ler*

      Nä, isbitar är inte farliga…men vi tyckte att det borde varit kallt på tänderna…..

  1. Söta Wilmer 😀 Man riktigt ser hur han har spärrat ut ”tårna” för att få så stor yta på tassen som möjligt när han springer på isen 🙂

    Du är fenomenal på att se fina saker i omgivningen som du kan fota!!!
    Och nu är frågan om du ska sluta som proffs med en sån här kapacitet redan innan kursen 😉

    Ses i morgon, jag är så peppad!

Reaktion! Ris? Ros?

