Beslut

Nu har det plötsligt gått ett antal dagar sen jag snusade senast. Ja, jag väljer att se det så än så länge…Jag har bara låtit bli att ta nästa snus helt enkelt!

Igår gick jag och tänkte på snus och hur det skulle kännas att ta en pris nu. Faktum är att det vände sig i magen en aning…

Det här är ju inte första gången jag gör ett allvarligt försök att sluta, men det är absolut första gången som jag inte hela tiden saknar känslan av snuset i munnen och det förvånar mig enormt mycket.

Det känns som när jag slutade röka för snart 12 år sen, den dagen jag slutade röka så visste jag på något vis att jag var klar med cigaretterna och att jag aldrig mer skulle ta ett bloss. Om den känslan kommer att finnas kvar kan jag ju inte veta idag, men just nu känns det som jag är klar med snusandet.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Reaktion! Ris? Ros?

