Fototriss 167 Upprepningar

Den här veckans tema i Fototriss är upprepningar. Min första tanke när jag såg temat var att det kändes svårt.

Funderade ett tag när jag var ute på en väldigt regnig och halkig promenad med min hund under lördagen och kom på att det finns massor av saker runt oss som är upprepande..träd i en rad, vindkraftverk, bilar på en parkeringsplats, kundvagnar utanför en affär osv, osv….

Min triss blev till slut en historia från mitt bildarkiv, inte pga brist på ideér utan beroende på det fruktansvärt grå, blöta och trista vädret som Lund bjuder på just nu.

I min triss finns förutom upprepningar massor av sommar och sommar är det jag längtar allra mest efter just nu!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

13 thoughts on “Fototriss 167 Upprepningar

Reaktion! Ris? Ros?

