Fototriss – i Fokus

Fototriss den här veckan är ”I fokus”. Det är ett par veckor sen jag var med i Fototriss, jag har helt enkelt inte hittat något som har passat in på de senaste veckornas tema. Men tänkte göra ett försök idag!

Väljer att fokusera på det som är i fokus i mitt liv!

En bild på dottern får symbolisera mitt fokus på min familj. Bilden är inte ny men den är en av mina favorit bilder!

Bild nummer två får symbolisera tre av de intresse som är i fokus i mitt liv! Min Wilmer, golfen och fotbollen.

Tredje bilden får helt enkelt symbolisera mitt intresse för att fotografera. Kameran är med nästan överallt och det blir många, många bilder i datorn. Bloggen är ett sätt att dela bilderna med andra! Fotograferandet blir förhoppningsvis bättre och bättre efter hand. Den här bilden är tagen i Lomma i somras! Inte perfekt såklart, men jag tycker mycket om den.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

4 thoughts on “Fototriss – i Fokus

Reaktion! Ris? Ros?

