Fototriss Utsikt

Veckans fototriss ska visa utsikt!

Det här är mina utsikter….

En liten, liten bit hemifrån får jag den här utsikten på mina hundpromenader. Född och uppvuxen i Skåne som jag är så njuter jag i fulla drag när jag ser långt när jag är ute och går.

En vecka i september 2011 kunde jag njuta av den här utsikten istället för den över den skånska slätten. Fantastiskt vackert på Kreta!!

Det här är en annan av mina favoritutsikter. Svalövs GK ligger högt och har milsvidutsikt och total avsaknad av biltrafik och andra störande ljud! Det lugnet och den utsikten som finns i Svalöv har jag inte upplevt på någon annan golfbana jag har spelat på och det gör mina golfrundor extra bra.

Fler utsikter hittar du HÄR

 

 
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

14 thoughts on “Fototriss Utsikt

  1. Jag vet att jag kikade in här hos dig. Skrev jag verkligen ingen kommentar, eller är den inte godkänd än?

    Du har i alla fall härliga trissbilder och den från Kreta påminner om en jag har tagit i Kalamaki på Kreta. Men jag tror ändå inte att det är samma pooler.

    Sv: Tack för berömmet om min triss. Det var lite jobbigt att gå sista biten upp i alla fall.

Reaktion! Ris? Ros?

