Sommar? I alla fall semester…

Sommmaren 2012 går då inte till historien som den varmaste, torraste och soligaste direkt…. 😦 Ska man vara ute så får man passa på mellan regnskurarna…

Men skam den som ger upp…Hur vädret än är så är den nämligen så att jag alldeles snart ska ha SEMESTER!!! På söndag kl. 16.00 går jag från jobbet och kommer inte tillbaks på fyra veckor! Efter ett helt år med bara korta ledigheter så ska det bli helt otroligt skönt. Precis som det är varje år!!

Nu tillhör jag ju dom lyckligt lottade som trivs alldeles utmärkt på mitt jobb och det innebär att jag inte kommer att lida alla helveteskval när det blir dags att börja jobba igen.

Semestern börjar med att fina Zabina kommer till Lund.

Efter en vecka hemma så tänkte jag och sambon köra uppåt och spela golf på lite nya banor, bo på hotell och få lov att bara va tillsammans! Zabina passar Wilmer så han kommer att ha det hur bra som helst!

När vi kommer hem är det dags för årets Irisdag med hela släkten. I år är det hos Pappa och Ingrid i sommarstugan vid Ringsjön. Den här dagen är alltid lika trevlig varje år så det ser jag fram emot.

Resten av semestern är inte planerad, vi tar dan som den kommer och är lediga helt enkelt…Får man önska sig lite sol och värme så blir det ännu lite bättre!!

Reaktion! Ris? Ros?

