Holgerspex 2012

Första helgen i December ställde jag och Zebastian kosan mot Linköping för att se dotter/lillasyster spela med i årets Holgerspex.

Resan är rätt lång när man bara ska upp och ner samma dag men det är det värt för att få sitta där i publiken och se sin dotter stå på scen och sjunga och spela teater och få lov att med stolghet tänka: DET DÄR ÄR MIN DOTTER!!! Fast egentligen skulle jag velat resa mig upp och berätta för alla. Fast det gjorde jag ju såklart inte. Så gör man ju inte ju! Smile

Men här kan jag göra det…Här kan jag “ställa” mig upp och skrika högt:

DET HÄR ÄR MIN DOTTER!!

                                    DSC_0164 

DSC_0171

                                         DSC_0173

                                  DSC_0227

DSC_0168

DSC_0179

DSC_0186

DSC_0238

Tack Zabina för ännu ett fint spex och för att jag får va sådär stolt över dig!

Tack Zebastian för hela den där dagen som vi fick tillsammans när vi hann prata och va tillsammans som vi aldrig annars hinner i den vardagen som jagar oss jämt och ständigt!!

Jag älskar er runt hela jorden båda två!

Reaktion! Ris? Ros?

