the day after

   Juldag

God fortsättning!

Idag har vi inte gjort mycket här hemma, juldagen är en typisk vilodag när man har förmånen att vara ledig från jobbet.  Jag har promenerat med Wilmer, läst i min julklappsbok…ungefär så! Smile

Julafton var en lugnt tillställning här hemma, men paketer blev det minsann trots att vi bara var vuxna här hemma. Jag måste ha varit snäll under året för jag kände mig alldels bortskämd!

Nu ikväll blir det ändå lite tillställning här, bonusdöttrarna kommer och vi ska fira jul en gång till. Men vi skippar hela julmatsgrejen, istället ska vi ha revben, potatis och gräddsås.

Imorgon är det dags att jobba igen!

 

Reaktion! Ris? Ros?

