Min värld genom linsen

Fotokursen hos www.zzonzzon.se och fotograf Sandra Andersson är slut och jag önskar att jag kunde säga att jag känner mig fullärd…Tyvärr är inte detta fallet Ledsen

Däremot är jag mycket nöjd med kursen och önskar väl egentligen att den hade varit ännu längre…det hade liksom behövts! Förvirrad

Anki skrev så bra om kursen HÄR så jag behöver inte upprepa det som sagts mer än att jag håller med om allt hon skriver.

ankiAnki som fotar lika bra som hon skriver!

Gillar kommentaren jag hörde på kursen:

“Jag tog ju mycket bättre bilder INNAN!” – sagt med en rejäl portion förtvivlan I rösten. Tummen upp

Jag känner precis likadant, men när hoppet om att det ska bli bättre efterhand….men det blir väldigt många bilder som hamnar I papperskorgen nuförtiden…tur att vi fotar digitalt!!

Sandra gav en liten inblick I fotokomposition på slutet och det gav mersmak. Det är ju inte alla som har den konstnärliga blicken gratis och automatiskt…. Himlar med ögonen

mat

Lite ätbart med läge M på kameran!

wilmer i snön

Wilmer leker I snön!

P2048703

Klostergården med långt skärpedjup!

P2078881

Konstgjord ros med kort skärpedjup

 
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

En tanke på “Min värld genom linsen

Reaktion! Ris? Ros?