Fototriss – Så här ser det ut där jag är idag!

DSC00242

Dalby Stenbrott i Skåne körde jag förbi på väg hem från hundträningen

DSC00244

Där jag är finns oftast Wilmer också!

DSC00249

Försökte att hitta något med färg …till sist hittade jag dessa löv utanför mitt hus!

13 tankar om “Fototriss – Så här ser det ut där jag är idag!

  1. Ja, men du kan tro att jag fick leta en stund för att hitta de där röda löven…Just nu är ju allt bara grått och vått!

  2. Vackert det är vid stenbrottet och Wilmer är en sötnos. Har själv två svarta golden/labbeflickor=) Eller en tonåring och en dam;) Färgklivken du letade efter och fann är den som vinner mitt hjärta idag=) Härliga bilder!!

  3. Hej igen.
    Jodå, han Åkerby var en kort tid i Ålesund. Ingen bra tid….
    Så kom Kjetil Rekdal.
    Kampen i Onsdags var en ödeskamp. Men vi vann!!!
    Det blev 3-1 mot Sogndal. Så Ålesund vann med egentligen 7-2.
    Så vi är i tippeligan nästa sesong med.
    HÄRLIGA TIDER hehe…
    http://www.stormensupport.no/
    Där har du Aafk,s supporterklubb. Medlem så klart.
    Pening ramlade ur, men de grabbarna kommer igen.
    Får ju ny stadion nu snart så…
    Ha nu en strålande fredag.
    Funderar på om det kan vara ok att länka dig.
    Kramen Synne.

  4. Skönt att ni klarade er och dessutom skönt att ni slapp ifrån Åkeby igen.
    Klart att du får länka till mig!
    Jag lägger en länk till din blogg bums. Fastnade i alla härliga bilder du har….

Reaktion! Ris? Ros?