Fototriss- Trappor

Denna veckans tema i Fototriss är trappor. Jag hittade två av bilderna i mitt bildarkiv ganska omgående, båda är tagna i Skottland 2005 när vi var där och hälsade på sonen som bodde i Edinburgh ett tag.

Den tredje bilden är en trappa i en lägenhet…här gäller det att hålla tungan rätt imunnen…*ler*

Håll tillgodo!!

trapporfototriss

banner-250x36

12 tankar om “Fototriss- Trappor

  1. Hej på dig.
    Fina bilder du har idag.
    Kan inte välja men tror att jag gillar den andra bäst.
    Hoppas att allt är bra.
    Här är det litt snö, men mest regn.
    Ha det gott.
    kram Synne.

  2. Fin triss du har fått till=) Den sista skulle jag då inte ge mig på att traska i även om den är snygg men högra bilden är en mäktig bild och den får min röst=) Allt gott!!

  3. Ute på försenad trapprunda. Fina bilder från Skotland! Blev lite intresserad av den tredje bilden eftersom jag har ett sovloft som för närvarande bara har en stege eftersom det är ganska ont om plats. Fast med en ettåring kanske man bör vänta med att skaffa en sån trappa ändå 🙂

Reaktion! Ris? Ros?